Pro tisk propozic využijte jejich tiskovou úpravu
- Účastníci soutěže:
Soutěž je určena pro žáky základních i středních škol. Soutěžit mohou vícečlenné týmy i jednotlivci, a to pod hlavičkou své školy, domu dětí a mládeže nebo jiné organizace pracující s dětmi.
Soutěžní kategorie:
- Kategorie A: žáci 1. stupně ZŠ ve školním roce 2006-07, program Baltík 3.
- Kategorie B: žáci 2. stupně ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií ve školním roce 2006-07, program Baltík 3.
- Kategorie C: studenti středních škol ve školním roce 2006-07, program Baltie 4 C#. V této kategorii mohou soutěžit i žáci spadající do nižších kategorií, pokud chtějí programovat v Baltie 4 C#
U týmů platí, že o zařazení do příslušné soutěžní kategorie rozhoduje věk (třída) nejstaršího člena týmu.
- Soutěžní témata:
Vyberte si jedno z těchto témat:
- Léto, prázdniny, cestování.
- Počítačová hra (ne krvavá, surová, násilná).
V rámci jedné kategorie budou obě témata hodnocena dohromady.
- Soutěžní program musí obsahovat jen původní (tj. autorem vytrvořené, odnikud nepřevzaté) grafické, zvukové a video soubory! To znamená, že soutěžní program nesmí obsahovat žádné obrázky, zvukové a videonahrávky jiných autorů, rodičů, učitelů, i kdyby byly veřejně přístupné např. na internetu apod.
- Soutěžící dává projektu Tvořivá informatika s Baltíkem právo soutěžní program dále libovolně šířit a upravovat.
-
Z jedné organizace je možné poslat v každé kategorii maximálne 5 soutěžních programů. Je-li v organizaci v jedné kategorii více soutěžících (soutěžních týmů), doporučujeme zorganizovat si školní kolo. Programy mohou hodnotit učitelé, vedoucí kroužků, rodiče nebo si je žáci mohou vyhodnotit navzájem - poslední způsob doporučujeme.
- Všechny soutěžní programy budou zveřejněny na soutěžních wwww stránkách.
- Termíny:
- uzávěrka příjmu soutěžních prací - 14.9.2007 do 24:00 hod.
- opravy formálních chyb v soutěžních programech (špatné názvy, velikosti souborů, nepůvodní soubory apod.) - 17. - 21. 9. 2007
- práce poroty - 22. - 30. 9. 2007
- vyvěšení výsledků na stránkách soutěže - do 5.10.2007
- Pravidla pro zasílání souborů:
- Soutěžní programy budou odevzdány e-mailem (viz sekci Přihláška do soutěže na těchto stránkách).
Soutěžní programy příjímáme jen ve formátu BZIP v kategorii A a B nebo ZIP v kategorii C. Soubor BZIP nebo ZIP může obsahovat jen jeden soutěžní program a název tohoto souboru musí být shodný s názvem souboru s programem, tj. s názvem souboru BPR v Baltíkovi 3 nebo SGPBPRJ v Baltie 4 C#.
- Např. pokud se soubor se soutěžním programem jmenuje MojeDovolena.bpr, musí se zazipovaný soubor jmenovat MojeDovolena.bzip. Pokud se soubor se soutěžním programem nazývá Superhra.sgpbprj, musí se zazipovaný soubor jmenovat Superhra.zip.
- Součástí ZIPu nesmí být u programů v Baltie 4 C# spustitelné soubory EXE nebo knihovny DLL!
- Současně s odesláním souborů odešlete i vyplněný formulář přihlášky.
- Hodnocení soutěžních programů
Při hodnocení soutěžních programů se budou zohledňovat následující kritéria:
- funkčnost programu - max. 10 bodů od jednoho porotce
- originalita nápadu - max. 10 bodů od jednoho porotce
- grafické zpracování - max. 10 bodů od jednoho porotce
- propracovanost programu a jeho interaktivita - max. 5 bodů od jednoho porotce
- Omezení soutěže
- Každý jednotlivec nebo člen týmu může do soutěže poslat nanejvýš pouze jeden program v Baltíkovi 3 a jeden program v Baltie 4 C#.
- Organizace (škola, DDM a pod.) může poslat maximálně 5 programů v každé kategorii.
- Názvy souborů nesmí obsahovat diakritiku ani mezery
- Maximální velikost soutěžního souboru BZIP nebo ZIP je 1,5 MB
- Programy nesplňující výše uvedená kritéria budou poslány k opravě, a pokud k ní nedojde, budou ze soutěže vyřazeny.
- Organizátor soutěže si vyhrazuje právo upravit termíny soutěže, soutěž nebo některou z kategorií rozšířit nebo zrušit. Jediný aktualizovaný zdroj informací o soutěži je proto jen na stránkách organizátora soutěže. Sledujte proto průběžně tyto stránky.